Vanliga frågor och svar
Vi har samlat några vanliga frågor som vi får angående Wild feminine rising kvinnosammankomst.
Vi har tidigare haft deltagare som har tagit med dig hund, då behöver du boka ett rum för djur som kostar 300 kr för extra städ av sju sjöar i ett delat rum, vill ni ha ett eget rum kostar det 300 kr + 650 kr. Din hund behöver gå ihop med andra hundar, då vi ibland har ett gäng goa pälsvänner på plats. Det är också viktigt att veta att det inte är självklart att din hund kan vara med i yoga/konferens rummen. Välj ditt rum i bokningen.
-6 måltider
-Te, kaffe och frukt vid fika
-Välkomst ceremoni
-Deltagande i olika klasser, workshops mm. ca 3-4 st om dagen per/person.
-Behandlingar mm lottas rättvist ut och är i begränsat antal.
-Eld ceremoni
-Tillgång till badbrygga och sup:brädor.
Ja absolut, känner man att man inte har någonting att dela så kan man hjälpa till i köket på frukosten som vi tillsammans tillagar i gemenskap. Köket är alltid hjärtat, och det den energin du delar i köket när måltiden tillagas transformeras direkt till livsenergi för de som får äta den fantastiska maten som serveras. Du tillför precis lika mycket som alla andra om du väljer att hjälpa oss i köket.
Ja du kan boka ett eget rum i mån av plats, vi har begränsat antal och det kostar 650 kr extra för eget rum. Välj alternativet privat rum när du gör din bokning.
Du behöver ta med dig:
-Yoga matta
-En uppsättning av fina kläder du känner dig stark, feminin och vacker i. Det kan vara en vacker klänning eller en sexig kavaj med jeans, du bestämmer själv vad som får dig att känna dig kraftfull och kvinnlig. Det finns inga regler hur det ser ut!
-Om du vill ha klossar eller bolster med dig behöver du ta med det själv.
-Du behöver ta med dig det du behöver till din klass, workshop, behandling mm.
-Lakan och handduk (går att hyra för 150 kr på plats av Sju sjöar)
All tillagad mat är vegansk och glutenfri. Vi kommer ev att servera vegetariska alternativ som tex. ekologiska ägg från gårdshöns och ost från frigående kossor mm. Vi kan ej tillgodose om du följer någon speciell diet tex. olika former av Keto-kost, lchf, frukterian mm. Däremot om du har någon allergi så fyller du i det när du gör din bokning.
Du får ditt schema på plats i välkomst cirkeln, vi vill att alla ska komma med ett öppet sinne, utan att övertänka vad som kommer att ske innan för att släppa kontrollen och ge varje syster en chans att skina i sin medicin, passion och gåva.
Vi kommer att göra ditt schema innan retreat start, vilket betyder att du inte väljer dina klasser, utan får släppa kontrollen och surrender till vad som kommer.
Ibland kanske någonting du inte känner att du vill gå på är precis vad du behöver.
Däremot om du känner dig trött och behöver välja vila så går det att hoppa över en klass.
Vi tvingar er inte att gå på någonting, men vi uppmuntrar er att gå på så många klasser som möjligt.
Vi tar betalt för mat, boende, lokalhyra och administration mm. Som tex, marknadsföring, schema, möblemang, städ, webb-kostnader, material mm.
Det kostar en hel del pengar att anordna ett stort event, och vi lägger otroligt mycket tid, kärlek och energi på detta i ca ett år i förväg.
Vi är arrangörer, och vi tjänar inte någonting på detta personligen, allting går till vår ekonomiska förening och till företags och event kostnader. Vi gör detta för att vi älskar det och för att vi tror på detta. För att vi ska ha möjlighet att fortsätta skapa detta så behöver vi en budget.
Vi hoppas att du stöttar oss och vår vision!
Nej, vi byter inte klasser eller workshops med varandra. Vi vill att alla ska känna sig sedda och stöttade, även om man har delat sina gåvor i flera år eller om det kanske är första gången du håller space.
Vi vill att alla ska känna sig inkluderade och hållna under den här magiska helgen tillsammans.
Alla som bokar och deltar på sammankomsten betalar för att komma under helgen.
Detta erbjuds endast vid förfrågan av speciella anledningar.
Det går att dela upp betalningen i 2 betalningar. Vid första betalning så betalar du depositionen direkt, sedan har du 30 dagar att betala resterande belopp. Hela beloppet måste vara betalt senast en vecka innan retreatstart även om det är kortare än 30 dagar.
Vi ser helst att alla bokningar och betalningar går via hemsidan.